måndag 25 maj 2009

Making my way down town

''It's always times like these. When I think of you, and wonder if you ever think of me. Cause everything's so wrong and I don't belong to live in your precious memory. Cause I need you, and I miss you''

Imorse försv jag mig verkligen, vaknade tjugo över sex, stressa som fan! Tack och lov att jag hann duscha (H) Hade bild i en halvtimme, håla till kvart i elva, engenska i en kvart. Drog och käkade, tog tåget till klippan tjugo över tolv. Satte mig på torget med Jennie, Mickis, Olander och Maria :) Hade följe med André till stationen, tog bussen till familia och gick där en runda! hittade dom snyggaste skorna och den snyggaste klänningen någonsin :( Men jag har inga pengar.. Hoppas mamma käper mina avslutningsskor för då vet jag vilka som blir mina! Hemma nu vid sex, en timme har bara sprungit iväg. Ska snart sätta mig i soffan och bara slöa sönder

Imorgon har jag sovmorgon till kvart i tolv, sitter inte helt fel. Direkt efter skolan blir det CAROLINE!!! :) Tänkte bara säga att alla mina fredagar i skolan, är slut

Inga kommentarer: