fredag 22 maj 2009

I'm closing the door

''You played me, betrayed me. Your love was nothing but a game. Portrait a role, you took control. I couldn't help but fall, so deep. But now I see things clear. I'm so much better without you''

Liseberg igår var så jävla roligt så jag inte viste var jag skulle ta vägen på väg hem! Shit, det var verkligen det bästa jag gjort på länge :) förutom den nya karusellen som snurrar och har såg, jävlar vad rädd jag var.. Men kanonen var en baggis, säger vi (a) Vi hann med allt vi ville hinna med. Dagen gick så fort eftersom allting var perfekt. Vädret var bra och sällskapet var i världsklass (Y) så speciellt tack till sebbe, jennie, niko, stoffe och jarl :) sen anna och alla andra, tack Y Jag fick med mig en anka hem till lillebror, tack vare stoffe. Spegelhuset trodde jag var en baggis, men inte.. Jag gick självklart in i en ruta så alla på utsidan skrattade ihjäl sig ^ min vanliga otur. Radiobilarna ägde jag sönder!! Gzim sög. Vi avslutade hela kvällen med flumrider, så vi blev sägert 2 kilo tyngre så mycket vatten båden tog in. Så vi sprang till balder för att åka och torka, men de blev inte så bra.

På bussen satt typ vartända en i kallingar, MUMS!! Champi sov gott mot min axel och jag fick säkert 100 sms skickade med folket två säten bakom mig. I gbg var det sjukt fint väder och fast det var så fint var där max 20 minuters kö, andra gången vi har tur :) I pp därimot när bussen stannade, hade fan himmlen öppnat sig - fy fan vad det regnade! Så det var bara för mig att ta min cykel och cykla hem, just great! Väl hemma, dyng sur efter att jag precis hade torkat i bussen, åt jag mat (klockan tre på natten) fixade mig och la mig i sängen och PANG, det åskar. Det värsta som finns är åska.. Så jag kramade min nalle extra hårt och somnade efter ett tag :)

Idag vaknade jag redan vid 8, svarade på sms och somnade om. Vaknade vid tio typ igen, gick upp, åt frukost och berättade om gårdagen. Har hunnit med att färga min utväxt, och måla ena handen - varför bara ena? jo för jennie störde mig mitt i alltihop och sa att jag kunde komma och att jag skulle skynda mig. Så jag fick ju avsluta det jag gjorde och cykla hem till henne :) det blev skit bra och jag är nöjd :)

Nu väntar bara andra handen ska målas och maten ska ner i magen. Sen ser jag fram emot en superdag och kväll imorgon, jag är SÅ jävla taggad nu :) Bikinin ska på och iväg ska vi. Jennie, Mikaela och amanda - en trio som slår allt YYY

Nu känner jag att jag har fått skrivkramp, så nu ska jag kolla talang

Inga kommentarer: