tisdag 12 maj 2009

stay with you

''självdestruktivt försöker jag träffa andra, gå min egen väg men det är felsteg jag trampar. För i min egen värld där lever du kvar''

Skolan var bara till 10.40 idag, skönt! Matteprovet gick super, fredag kvar och två inlämningar sen är jag helt klar innan sommarlovet som närmar sig med stora steg. 13 skoldagar kvar, omg omg omg.. Jag måste fixa klänning till studenten, ska på två stycken.

Men iaf, idag efter skolan drog jag till klippan. Där jag gick till torget, mötte up jennie och en massa andra :) Satt där och snackade, sen var jag med på deras sista lektion (Y) seg lärare så in i hela helvete. Tog tåget visd två hemma, upptäckte att någon snott jennies lås och flyttat cyklen <-- IGEN?! andra gången nu. Hem till mig ett tag, åt paj och snacka strunt. Det slutade med att jag nu ska skriva två arbeten som ska lämnas in. Engelska och svenska, puhu

- Det blir aldrig något ''aldrig mer''. Det blir bara en fortsättning. Kanske är det så det ska sluta.. Helt enkelt rätt?

Inga kommentarer: