onsdag 13 maj 2009

ingen big deal

''Var är jag, vem är jag, jag kan inte vakna. Ur denna drömen som får mig att skaka. Jag måste hitta vägen ut, var finns den någonstans? Jag har kommit ur balans..''

Ingen lång dag idag, stannade med tåget i tyringe halv tre. Gick då till Caroline :) Åh snäckan, du gör mig så lycklig. Det finns inga ord till hur fin du är. Ditt skratt är det finaste som finns. Jag kommer alltid stå vid din sida, kämpa för oss alla och för dig själv. Jag älskar dig Y

Väl hemma hann jag inte med så mycket, lite telefonsamtal, skriva på mitt arbete och äta mat (Y) För snart är det grey's och jag ska sitta klistrad framför tv:n. Izzie, du måste klara det. Jag är nog ganska töntig, men vafan!

Satt precis och pratade med anna om hur mycket vi båda längtar till liseberg som är om EN vecka!! Jag var ganska normal och sa att jag inte åker uppskjutet, nersläppet, uppsvinget och spinrock, för det är det värsta jag vet. Så kommer anna och säger att hon inte åker kaffekopparna?! HAHA. Jag skrattade så jag nästan dog.. Så jädra härlig är du :) Men vi kom överens om att vi SKA åka den nya, gå gasten och börja med flumrider så man startar blött. tjoo, nu är det nära :D

- jag vet inte, allting knyter sig. Är det den vägen jag ska gå, eller den vägen jag ska stänga av? Jag vet att jag är som en dröm för någon. Någon älskar mig så mycket så det inte går att sluta, jag är vackrare än någonting annat i någons ögon och jag kommer alltid betyda mer än allt för någon. Personen har sagt det och personen finns där ute, det är ju han..

Inga kommentarer: