torsdag 14 maj 2009

evigt trogen A.I.K

fanfanfan, ge mig den jag blev kär i om jag ska ha någon överhuvud taget. Jag är ingen toffel, inte om jag skriver det här? Eftersom jag inte kan säga det i ett samtal eller på sms, får det bli i min blogg. Alla kan läsa, men jag står för det jag säger. Så, jag är ingen toffel.

Jag kan säga att jag älskar dig med hela mitt hjärta, för det gör jag verkligen. Du är underbar på alla sätt och vis, men jag klara inte av tanken och oron att hela tiden gå runt och vara orolig. Fundera ut om du ska vara glad eller arg? om du är seriös eller skämtar med mig? Om du vill va med mig eller med alla andra? Så därför får jag ta och sätta stopp nu eftersom när jag är helt sönder innombords. Jag visar aldrig hur jag mår eller känner, men nu är jag fan sönder

Du är verkligen otrolig och jag tycker verkigen om dig, men hur ska jag kunna bygga mitt liv på någon som tvekar? Du vet inte vad du vill riktigt och det bekymrar mig. Vi kan inte vara osäkra om allting ska funka. Så jag går, så slipper du.

Men du ska veta att jag alltid finns hos dig, och jag hoppas inte detta förstör allt. Men fan vad jag kommer sakna dig, eller ja, som jag saknar dig.. Nu missar du mina tårar, för du är inte här och tröstar mig. Inga mer ''jag älskar dig'', ''du är det vackraste som finns'' sms på kvällarna, utan nu kommer jag bara ligga här och inbilla mig att du ligger bredvid och pussar mig godnatt innan jag somnar. Nu kommer jag vara alldeles ensam, aldrig någon, bara jag själv. Fan vad jag hatar att sova ensam i min stora säng..

Du är en gnagare och jag är ingen. Men du har inte rätt att säga till mig att utesluta mina vänner för dig. Jag skulle kunna gå igenom eld och vatten för dig, men mina vänner är några jag behöver. Vart jag än går, måste jag veta att dom vet om hur mycket jag bryr mog om dom. Och skulle jag utesluta någon, funkar inte jag som person.

hata mig inte, ångra mig inte, glöm mig aldrig.
var du än går, vad du än gör

säg aldrig att jag inte älskar dig

2 kommentarer:

jennie sa...

amanda, jävligt fint skrivit. riktigt fint <3 www.jenipeni.blogg.se

emilia sa...

jag älskar dig, mända. No mater what! Jag finns här, glöm aldrig det <33