fredag 15 maj 2009

jag kan inte ljuga för dig

Dom säger att om man älskar någonting, ska man släppa det fritt. Kommer det tillbaka till dig så är det ditt, men kommer det inte tillbaka, har det aldrig varit de.

Natten till idag var fruktansvärd. Varför ska jag alltid ta det så hårt? Jag har alltid gjort det och kommer alltid göra det. Jag är nog den personen, som blir sårad lätt. Så trots allt, stämmer det. Antingen är jag knäpp eller så är det såhär mitt liv ska va. Men någongång måste det väl ta slut?

It's time for sadness. Så det blir snart duschen, på med mjukis, fram med ben and jerry's och kolla P.S i love you och en massa avsnitt av Grey's. Tänk igentligen hur många gånger jag ser på det? Varje gång någonting händer, när tårarna pressar på, då åker det fram.. Ja, jag är lite som jag är och jag är stolt. För trots allt, älskar jag och beundrar mig själv. För så långt framme jag är i livet och så många gånger jag ställt mig upp efter alla svek, så är jag värd att beundra.

Nu har jag inte tid för att vara egotrippad, grillat luktar det i hela huset och jag vill bara pussa på dig! iaf ge dig en kram?

Inga kommentarer: