måndag 11 maj 2009

dramadrottning

måndag och återigen måndag. Tidig dag idag, så jävla skönt! Satte mig i solen när jag kom hem, drack lite saft och käka mackor. Inväntade robin som skulle komma med tåget, allt var bra till en början sen PANG - jag for i golvet. Mitt lillfinger dödar mig.. Vid 6 tiden kom Jennie, drog till oz och bara tog det lugnt med alla :) Timmarna rusade förbi och snart var klockan nio. Hem och kolla CSI, planerade mitt nästa mord och lite sådär.

Hamnade tillslut här, ovanligt? Men nu står john blund och bara kollar på mig, så snart kallar verkligen sängen må jag säga. Alla dagar fram till skolan slutar, är så jävla softa så det inte finns. Knappt någon timme alls jag behöver spendera där, så skönt. Så 5juni - HÄR KOMMER JAG!!

- like i never left

Inga kommentarer: