söndag 10 maj 2009

to the left, to the left

Jag har så mycket att göra så jag knappt hinner med allt.. Herregud alltså! Vid tolv la jag och syrran oss och solade vis poolen, så jävla varmt. Låg där i två timmar, om jag har fått färg det vet jag inte men skönt var det. Sen fick jag snabbt in i duschen, mamma fick gäster vid halv tre. Jag fick vara med på deras handspa, men mitt i alltihop skriver jennie och frågar om jag vill möta henne för hon skulle ta ut pengar, självfallet gjorde jag det. Automaten funkade inte, HAHA! Satte oss på torget i solen, jarlan kom och höll oss sällskap, gick och köpte glass sen satte vi oss utanför ica i sådär en timme. Sen började det bli fett kallt, jag fick låna jarlans cykel (a) stack till stat och mötte robin :) Sen hem till mig och gjorde ingenting, alltså har jag spenderat söndagen precis som den ska spenderas - med dom allra bästa Y För caroline, dig har jag i tankarna hela tiden hjärtat

Inga kommentarer: