tisdag 5 maj 2009

.. i ett av världens hörn

''I want you to know. It doesn't matter where we take this road, someone's gotta go. And I want you to know. You couldn't have loved me better, but I want you to move on. So I'm already gone''

Nu behöver jag inte säga att jag försover mig mer, för det har blivigt mer som en dålig vana att stänga av klockan och somna om.. Skolan gick iaf segt -.- hemma vid fyra, huet själv till nio och då satt jag och pillade med mina lösnaglar som nu sitter på och är väldigt fina. Tummen var ju ett litet problem, men jag löste det (Y) Skulle pluggat, men orkade inte öppna böckerna. Kollade Juno ist, mycket bättre. Nu sitter jag här, snart sängen. Veckan är dessutom planerad, gött

onsdag - oz för att betala liseberg(!!) sen plugg
torsdag - hemma sent så plugg direkt
fredag - ben and gerrys hela kvällen framför tv som kommer visa twilight, med trevligt sällskap :)
lördag - PARTY
söndag - snooooz

Nu står jag så gott som i en återvändsgränd.. Jag har ingen aning om vad jag ska göra. MITT HOROSKOP nu tack så jag vet hur morgondagen kommer bli.. åh, hjälp?

Inga kommentarer: