onsdag 6 maj 2009

even angels fall

Idag sitter jag här lite tidigare, eller bara lite snabbare? Jag har iaf hunnit med massor av saker idag, eller? Skolan först, sen hemmaa vid fyra. Gick hem, åt, läste sofis mode och kollade the hills. Bytade sen om och räknade penarna, åkte med mamma ner till ozvald och nu är halva lisebergsresan avbetald :) Ska bara ha med mig jarl och mamma (haha) så är hela klar! Jag längtar verkligen nu!! Väl på oz satt jag och snackade med killarna ett tag, dom är så fåniga så det inte går att beskriva, haha! Men jag gillar det :)

Hem vid 8, åt kvällsmat framför tv sen var det Greys, och herregud vad jag grät :( puhu. Izzie klarade operationen, Derek friade till Meredith, Owen ströp Christina och Alex var lika snygg som vanligt.. Oh my god, i love it

Imorgon äre torsdag, köket hela dagen sen plugg och perstorp runt i mina löparskor (Y) åh vad jag är duktig

Inga kommentarer: