måndag 4 maj 2009

baby cant you fix me

Don't waste your time on people from your past, there's a reason why they're not in your future!

Försov mig imorse, som vanligt. Kort dagi skolan, sen direkt till klippan. Mötte först upp andre, sen jennie och sebbe. Vi drog till hyllinge tillsammans med sandra, väldigt trevligt :) När vi väl var hemma drog vi till oz, träffa folk och snacka skit är livet (Y) Bestämde även mig för att hänga på till liseberg den 21, fan vad gött! Tack jennie och jarlan <3>

Imorgon är det lång dag i skolan, sedan ska jag nog växla in min spargris sen gå hem till min farmor :) Förhoppningsvis bjussar hon på mat, fast kanske inte eftersom hon har brutit handleden :S oops!

nu måste jag kissa innan jag kissa på mig <- my carebox is emty!
snart fredag, mumma!

Inga kommentarer: