söndag 3 maj 2009

jag är född i en liten by

''We’re only watching the stars. Heaven’s gotta wait another year, hold on to your visions tonight. We’re only watching a dream. Paradise will wait another year, hold on to your visions tonight''

Idag har varit den typiska ''jag bryr mig inte'' dagen. Greys, sängen, ben and gerry's. För jag bryr mig inte längre om hur du tycker och tänkte. DU är omogen, inte jag. Lägg din skit någon annanstans, jag är upptagen med en hink av ego.

Jag har fakttiskt hunnit med en promenad idag, tillsammans med fredde. Gud vad skönt det var att skriva hans namn igen! Satte oss en lång stund på ett dagis och bara pratade. Tänk att man inte kunnat dränka känslorna?

Imorgon är det ny vecka, skola och allt. Men bara fram till 12.45 sen bär det av hemmåt! Förhoppningsvis är det sol så jag kan lägga mig där ett tag :o Annars blir det till att ut och springa, har inga pengar så jag kan inte ta mig någonstans.. och mina pengar får jag inte förens den 20:de. Det suger

Nej nu är klockan fan tolv, dax för mig att dra mig tillbaka och sova. Det är ju en dag imorgon också :)

Inga kommentarer: