söndag 26 april 2009

kvävd av en ängels vinge

''Someday I'm finally gonna let go, cause I know there's a better way. And I wanna know what's over that rainbow. I'm gonna get out of here someday''

Här sitter jag, min data och en toalettrulle. Jag hatar pollenallergi lika mycket som jag hatar hästar. Och alla vet att donken är det bästa som finns. Typ nummer ett på ''livets mirakel'' listan. Så näsan rinner så fort jag tänker på det. Lite jobbit faktiskt. Imorse var jag upp tidigt som tuppen, med tanke på gårdagen. Fixade mig lite snabbt, stack till Jennie med hennes super bike, sen satt vi där i en timma. Sen tåg och buss till Kvidinge för att träffa Robin :)

Och gårdagen då, ja det kan man undra vad som hände där igentligen. Jennie var här ganska tidigt, duschade sen hem till Jarlan. Hem till mig snabbt igen, käka sen hem till Jennie. Fix och stuff innan vi drog till åstorp :) Där vi möttes av robin johansson och adde <- tuffingarna! Sen hem till robin, SYPPE! Vidare till bjuv, fest som fan där. Slogs lite när jag ändå var på det, Tyvär, jag kan inte hjälpa att jag är snygg som fan och robin älskar mig. Get over it, you aint gonna have him anyway! Hemma vid halv tre, sussa kudden sött

Hoppas på att mitt bredband kommer imorgon, så jag kan koppla in det och ha med mig lilla datan överallt. Nej, nu ska jag luta mig bakåt och somna

Inga kommentarer: