måndag 27 april 2009

free falling

''Hold me now. I'm six feet from the edge and I'm thinkin. Maybe, six feet ain't so far down. Im down to one last breath''

Robin Nilsson, jag älskar dig med hela mitt hjärta och jag är verkligen lycklig tillsammans med dig. Vi ska inte behöva påverkas av att han tror att han har rätt. Du vet att i mit tliv, är det du som betyder - Jag klarar inte av tanken utan dig

Vi behöver inte se varandra i ögonen mer, inte prata, inte mötas i dörren eller någon annan stans. Du har sjukkit långt ner i mitt hjärta och du kommer inte komma därifrån. Tack för att du har gjort mitt liv till en katastrof, tack för att du tagit det som betyder någonting för mg, ifrån mig

nästa gång vi ses, behöver vi inte prata med varandra
det står bara på papperna, inte i verkligheten

Inga kommentarer: