tisdag 28 april 2009

..eller fanns du aldrig där

''When you are with me, I'm free, I'm careless, I believe. Above all the others, we'll fly, this brings tears to my eyes. My sacrifice''

Skolan var inte lockande imorse, eftersom jag somnade ett igår. Vaknar upp av att min hjärna är sprängd och min röst inte orkar dagen. Snabbt in i duschen, inget varmvatten. Klädde på mig sen snabbt till bussen. Min näsa och min kropp orkar verkligen inte med den jävla pollen som finns ute.. AH :@ Funderade först på att gå hem, men orkade inte. <- skolan är mitt call

Hemma vid tre redan, satte mig och åt. Kolla lite på bdb, bloggarna jag inte läst sen igår och lite annat kul. Sen i brist på liv, tog jag på mig mitt vindskydd, tvättade av mig mitt smink och knöt skorna. Sen sprang jag en runda, sen solade en halvtimme sen hem. Och nu sitter jag här, svettig och pratar med Jennie.

Nu ska jag duscha, skriva arbete, sakna robin och kolla tv
Valborg är även planerat, så jävla gött. Slappt men underbart kommer det att bli. Sen fredagen bjuder på festligheter <- tjoo

Inga kommentarer: