fredag 24 april 2009

this is my final goodbye

''Vad jag bryr mig om nu, är att du kommer nära mig även om det är försent att älska dig. Vad jag bryr mig om nu, är att från samma säng lyssna till samma regn''

Herregud, det var ett tag sen jag satt här nu faktiskt. Lund med klassen och HR1b var inte så jävla roligt som jag trodde, bara ett barn i vatten, så jag blev lite besviken.. I torsdes, var jag jag förberädd på prov i kallkök men det blev ingenting. Stannade i skolan hela kvällen, informerade alla nya ettor, fick en biobiljett. När jag kom hem, mötte jennie och nelia mig på stat, så söta så :) sen gick jag snabbt hem för att börja mecka med datan. Allting var perfekt, förutom det trådlösa internet.. Jävla fitt telenor! Men idag, gjorde jag prov som gick skit bra. Sen lite slappt i köket, hemma gaska sent. Pappa mötte mig på stat, vi gick ner och köpte sladd så nu äntligen jag har internet :) Åhh det är så underbart, fan suttit här hela dagen.. haha

Men nu kallar sängen, för morgondagen stavas fest och plan (6) hihihi

- se, nu är du fast igen

Inga kommentarer: