måndag 6 april 2009

jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig

''Och när du ser på mig är det knappt jag minns ett enda öknamn de kallade mig. Jag vet inte vem jag är, men jag vet att jag är din. Och att dina ord i natten är det enda som når in. Jag vet inte vem jag är, jag vet att jag är din''

Solen skiner och allt är underbart. Jag har precis käkat frulle och ska snart in i duschen och sova där tio minuter innan jag sen klär på mig och drar till Klippan med mamcell. Ska passa lillebror där i typ en halvtimme sen kör hon mig till Ribban :) underbart

Imorgon köper jag äntligen min data, sen kommer den väl om typ en 3-4 dagar. Men den är värd att vänta på (a) men jag blir 4 tusen fattigare.. Men vad spelar det för roll, jag har ju pengarna.

Tandläkaren på onsdag, usch

Inga kommentarer: