onsdag 8 april 2009

if you seek amy

''You can talk all you want, but my skin is really thick. I'm the leader of the crowd, and my game is really sleak. I'm unstoppable''

Igår var det en väldigt händelsefull och tokig dag. Jag stack till Jennie vid 2 kanske, hon färgade min utväxt, TACK! När färgen var urtvättad bestämde vi oss snabbt för att dra till hbg. Donken i våra hjärtan (L) Vi sprang till stat, hoppade på tåget och vi var på väg. Vi satt på donken i en timme, sen tog vi tåget hem. Vi vet att det känndes lite onödigt, men vi åker ju gratis?! Väl hemma skulle jag ju beställa den underbart fina datorn som jag längtat efter, TROR NI INTE ATT DEN ÄR SLUT?! sant.. Så jag dampade säkert i tio minuter innan jag lugnade mig.. Men mamma sa att jag ändå inte skulle fått den i mitten av nästa vecka eftersom dom inte skickar ut den förens på måndag, så då kan jag lika väl köpa den på måndagen om den kommit in då. Annars får det bli en vit. Puhu, ledsen amanda :(

Imorse var det upp tidigt för jag skulle till tandläkaren, besöket tog 5 minuter. Tanten berättade bara tt dom intekunde göra någonting nu eftersom jag ska flyttas till hbg -.- mög. Men snart så ska jag ha den jävla tågrälsen, sen om ett år ska jag opereras. Typ kapa av halva käken så jag inte kan äta fast föda på en månad. Så jag ska leva på soppa, eller mat i pureform

- Caroline, kom nu hem snäckan :) Jag älskar dig

Inga kommentarer: