onsdag 1 april 2009

i put your picture away

''vild och kåt blev man så brunstig, tonåring, ingen näring. Letar ständigt efter min drömpring, klart jag tror på äkta kärlek''

Sitter i datasalen just nu, inte världens roligaste. Men jag tar tåget hem tjugo över två. Skönt att vara hemma tidigt, för jag måste äta och städa :o Mitt rum är typ upp och ner, nästan. Efter som jag får besök, lalala (a) och itne vilket besök som helst, utan en gnagar. en söt sådan

Just nu i mitt huvud finns det nästan ingenting, allt är bara så svart. Just kring dig, ingen annan. Alla behandlar mig som dom borde, men du sviker mig ständigt. Så jag gick vidare, för du gör ju inte det själv. Jag klarar inte av tanken av att du är med henne och jag är ensam. Så nu får det vara nog, nu måste jag hitta någon som behöver mig lika mycket som jag behöver den. Så vid detta tillfället kan jag säga the end. Fast det gör ont

Inga kommentarer: