tisdag 31 mars 2009

sagoprins

''Att veta att vi båda har gått skilda vägar krossar mig, vi fattade ett beslut och dethär är vad det kostade. Vi hade så många planer och hela framtiden var klar. Det faktum att vi inte funkar, låter inte ansenligt. Sätter på musiken på högsta volym, jag är ju vuxen men känner mig som ett kryp. Det finns bara smärta när verkligheten träffar ansiktet. Jag kommer sluta älska dig, men först om tusen år''

Jag hade en underbar måndag, verkligen toppen. Jennie du är verkligen underbar, cousins over hoes (H) Jag åkte iaf till Klippan efter skolan, för att möta upp Jennie på hennes skola. Jävulskt pinsamt att sätta mig i hennes skola, och se alla blickar. Antingen var jag ful, eller snygg? Men sen bar det vidare till hbg, direkt till DONKEN (L) sen sprang vi runder i affärer. JAg kom dit med ett fullt konto och jag var verkligen så shoppingsugen. Jag åker hem med ett par solbrillor, alltså bara 60 kr fattigare -.- MEN dom var fett stek (y) Väl hemma fixade vi Jennies hår, så kul! Sen sprang jag hem i mörkret

Idag blev jag inte bara en, utan 2 bikinisar rikare! Jag kunde inte välja färg, så det fick bli båda två. En rosa&brun och en blå&vit. Elin och Millan, pinglor Y

- detta betyder aldrig mer

Inga kommentarer: