söndag 29 mars 2009

love is no game

''Don't let me stop you, from doing what you want to do. You don't wanna stick to just me, it's cool. Take no chance, get over you. No, don't let me stop you. If you wanna leave baby, you can leave. Just don't pretend that you're into me. If it ain't true, don't let me stop you''
Dagen igår var helt otroligt toppen! Jennie och jag har nog inte skrattat så mycket på läänge! ''kyss mig i röven''. HAHA! Kvällen var inte lika lyckad, men kul som fan hade jag ändå. ''var är alla dina raggarbilar?'' lilla pierre.. Men fotbollen var super, Cristiano ronaldo i mitt hjärta

Idag har jag i stort sätt inte gjort ett jävla skit! allting har bara varit så jävla trist så det inte finns värre. Men jag hatar söndagar, det bara är så.. Och inga samtal svaras det heller på, känns ju helt ok!

jenipeni.blogg.se - me love you

Inga kommentarer: