torsdag 2 april 2009

eaven heaven cries

''I want you to know, it doesn't matter where we take this road. Someone's gotta go, and I want you to know. I want you to move on, so i'm already gone''

Igår hade jag världens bästa onsdag. Det började med sovmorgon, sen slutade jag redan klockan två :) Tog mig hemåt, sen började jag göra vid mig lite smått efter en timmes sömn. Mötte Jennie på stat när hon kom med tåget, sen gick vi en runda i det fina vädret. med min vårjacka, VÅRJACKA?! sanslöst att det snart är sommar!! Sen vid sju kom ribban Y underbart vad fin du är. Vi kollade hockey, roligt nog. Sen välkomnade vi våren med en puss x756. Sen åkte han hem vid 11

Idag gick vi i skolan i cirkus 4 timmar, sen bar det av till familia och väla! Eftersom millan lillan aldrig har varit där. På familia blev det ett snabbt hejdå till ribban, som åker idag till, ja var det nu var? :/

Imorgon blire paarty, likadan på lördag (H)
söndag ska jag sega, sen måndag tåg&buss till kvdinge

1 kommentar:

therese sa...

vem är ribban? :) jag saknar dig bästa amanda!