fredag 3 april 2009

feel this

''It's gotta be this one. Don't have to fake it. You know I can take it. What if I told you, your tears haven't been ignored? And everything that was taken can be restored?''

Idag är jag så underbart lycklig såd et inte finns! Jag fick ett solklart MVG som slutbetyg i varmököks kursen som precis har slutat. Så allt mitt kämpande har varit värt det, så skönt. Nu väntar bara kallköket.. Solen skiner och det har varit så varmt hela dagen i skolan. Fast vi suttit inne den mesta tiden. Ribban är i trollhättan, fast han gör mig så sjukt lycklig ändå! Imorgon äre FEST och om fyra dagar ska jag köpa min dator. Miiiih - sen får jag ju inte glömma, han kommer ju hem på måndag
Allting känns bara så bra idag, så jag nästan inte vet vad jag ska skriva. Mer än att tandläkaren väntar på mig på onsdag -.- bajs. Annars ikväll, så ska jag nog faktiskt bara ta det lugnt, kolla om one tree hill och sussa kudden tidigt.

Jag hoppas även att vädret håller i sig till imorgon, så jag kan sola för första gången iår - utomhus.

Inga kommentarer: