lördag 4 april 2009

alla som inte dansar är våldtäcksmän

Idag har jag gjort så mycket som möjligt för att försöka få tiden att gå.

Jag vaknade redan vid 9, satte mig i solen och åt frukost. Mysigt. Vid 11 åkte vi en tripp till sjöbo för att lämna av syrran som skulle på forbollsläger till imorgon. Det tog ett tag att hitta dit, haha! Men tillslut hittade ju jag, kungen, självaste vägen (H) Vi tippade av henne och for hemåt med ett snabbt stopp på citygross i höör. Nu väl hemma, ska jag äta grillat!! första majskolven sen förra sommaren (L) sen ska jag snabbt fixa till mig för sen bär det av på fäääst. Åhh, så ruggit roligt ska det bli :)

Nu måste jag ta på mig den bästa danskjolen och pudra näsan
- ribban Y

1 kommentar:

therese sa...

haha, jag vet inte heller hur man svarar. så jag gör också det här :D okej, kommit över mr f nu då? :) bra att du går vidare, du är värd den bästa, och du kommer hitta honom (om du inte redan gjort det:))
ja, det tycker jag med. väldigt mycket. du ska inte hjälpa till på tiomila eller? <3