tisdag 3 mars 2009

your all i need

Take what you need, and be on your way, and stop crying your heart out

Tisdagar är den värsta dagen som finns, tack gode gud att den äntligen är över! Men millan är där och livar upp min dag, vännen du är så go! På bussen hem träffade jag min äälskade bellebula :) Du är så söt vännen, jag älskar dig.. Jag sitter nu och lyssnar på mötley crüe?! herregud, har jag slagit i huvudet eller någonting. Jag har även funderat på att söka jobb på SIESTA (!) med jennie och kevin, wiwiwa

Imorgon har vi konferanseftermiddag, så jag slutar redan halv tio ungefär.. så vid ett åker jag in till Caroline. Fy vad längesen det var sen jag såg dig, som jag saknar dig.

nu ska jag gå och vänta på ett telefonsamtal, men fram tills dess ska jag nog kolla klart på hsm3, somnade ifrån den igår '.' lalala

Inga kommentarer: