onsdag 4 mars 2009

Since you've been gone my world's been dark and grey

I've been waitin on you for a long time, Fueling up on heartaches and cheap wine. I just called to say I love you.. Come back home

Vi var i princip lediga hela dagen idag, förutom bilden imorse. Jag klädde på mig och åkte dit, glad är jag för jag gjorde det, för nu är mitt arbete klart :) Sen plockade mammcell upp mig så gick vi och åt, sen shoppade. Efter ett tag for vi hem, jag hämtade min skjorta som jag ska ha imorgon till serveringen (fett pepp!) men nervös.. Sen tog jag tag i mig själv och gick och solade, skönt som fan var det.

Enligt mig själv, är jag duktig. För var jag än ska, går jag. Jag tror inte jag har suttit på stadsbussen på många många dagar, utan jag går. Jag är även ute och går varje kväll, sen gör jag magövningar.. och just nu, tar jag ut alla mina pengar när jag fått mitt barnbidrag och lägger i sparburken, omg, jag kommer dö av shoppinglöshet <- om det äns finns?men det är ju snart sommar fään!

Igentligen skulle jag till Caroline idag, men det blev inte så. Eftersom hon inte är så glad, och hon måste repa sig :) Men llördag Y

Nej, nu ska jag fixa naglarna, sen väntar min promenad :)
GREY'S IKVÄLL!! lovelovelove

Inga kommentarer: