måndag 2 mars 2009

all for one, all for love

i just wanna hold you and never let you go, just let me be the one you are going to love forever

Igår var det en vanlig söndag. Jag passade på att ställa iordning i min skohylla(hyllor).. Sen rensade jag även min garderob, så nu ska jag då börja sälja kläder och tjäna pengar.

Imorse försov jag mig, herregud säger jag bara! Lagom stressigt att hinna klart på en halvtimme, så jag skippade frukosten. Lång och tråkig bussresa till skolan och en ännu segare dag i skolan. ahh, kom nu tillbaka
Jag missade tåget hem efter skolan eftersom jag var tvungen att skriva mitt matteprov som jag missade förra tisdagen. Millan syster var snäll och körde mig till stationen :) När jag upptäckte att det inte gick någon buss, passade jag på att shoppa - konstigt nog

Så nu har syrran fått sin 1 månaders sena födelsedagspresen och jag har fått nytt smink, nya smycken och ett nytt nagelack

Nu måste jag ta och hoppa in i duschen, för att sedan kolla hsm3. MAAAH!! :D

Inga kommentarer: