fredag 13 mars 2009

you use to call me your angel

''I turn my head to the east I dont see nobody by my side. I turn my head to the west still nobody in sight. So I turn my head to the north, swallow that pill that they call pride. The old me is dead and gone, but that new me will be alright''

Millan var i skolan, tack som fan för det! Jag står inte ut med att ni spelar med mig, snart vänds allt ni sagt om mig, mot er. Dampade även lite idag, eftersom ingen gör någonting bara sitter och stirrar! fan. Så jag fick gå till stationen och sitta ensam på bussen hem, så kul. Ikväll har jag ingen aning om vad som händer, jag orkar inte med bj. För alla pengar jag sparat åker ju då, lite trist nu när jag verkligen vill köpa kläder. Och en fisk. Sen har jag även funderat på att köpa en bärbar dator (Y) det är fan på tiden. Min röv domnar ju bort varje gång nuförtiden, liiite stelt.
Jag vet iaf att jag ska kolla P.S i love you tio gånger om YY

annars så är det FERRE PÅ SÖNDAG! wawawi

- Jag kan inte hjälpa det, du är det vackraste i mina ögon. Jag är säker på det jag säger, inga andra spelar någon roll, bara jag har dig. Vid din sida hör jag hemma, i dina armar ska jag föralltid vara trygg. Du kan lita på mig, för du känner mig väl

1 kommentar:

emilia sa...

du är söt :D <3