lördag 14 mars 2009

if only you

Next time you feel like It's just one of those days, when you just can't seem to win. If things don't turn out the way you planned, Figure somethin' else out. Don't say down, try again!

Igår var det så skönt, jag gjorde absolut ingenting. Eller jo jag städade rummet, bytade lakan och saker i min säng. Det är så jävla jobbigt att göra det eftersom madrassen är 1.80 bred! Men att somna i en nybäddad säng, är oslagbart. Jag gicl och la mig tio unjefär, kollade P.S i love you och somnade sedan ifrån den efter 40 minuter. Så vid 1 inatt vaknade jag och fick stänga av den.. Idag har jag ingen aning om hur jag ska göra eller vad jag ska göra och det suger. Jag vet iaf att ikväll ska jag kolla melodifestivalen, för vi har satsat pengar här hemma (y) Vinner jag inte, blir jag sur! Nej nu är reklamen på The Hills slut, skriver mer senare


Jag ska btw köpa en data, en minidata i läcker rosa! så jävla snygg är den, cirka den 7 april beställer jag den :)

Inga kommentarer: