lördag 14 mars 2009

im nothing without you

You're my world, you're the moon and stars above.
You're the reason i know love.
You're the owner of my heart, always close though we're apart.
You know, you're my heart, my soul, my reason.
You make me come alive, and you're the reason why my love has a name


Äh, idag har det inte hänt ett ända kalas. Men jag känner inte för att göra någonting heller, det var bara roligt att duscha, fixa håret och sminka mig. Sen var det inte kul längre, för mina
tankar bara dödar mig, långsamt och plågsamt. Ikväll är det melodifestivalen och mina familj
har sattsat pengar här hemma, som jag nog redan skrevit. Men vinner inte alcazar, gråter jag
en skvätt. Snart är det mat, tur för den.

Imorgon åker jag och träffar Caroline, så skönt ska det bli! För sen åker hon i tre veckor, till
orup(stavas?) Iaf, det är det rehabliteringscenter för personer som varigt med i trafikolyckor.
Så ett team väntar på henne i höör, för att sen göra allt dom kan för att få henne helt återställd. Eller helt och helt, så mycket dom kan. Men jag tror hon blir den riktiga Caroline igen, jag tror inte jag vet. För Caroline är Caroline, det vet alla :) Och gumman, du betyder livet för mig Y

- Du vet att jag tror på oss

Inga kommentarer: