söndag 15 mars 2009

P.S i love you

Idag blir det ingen kursiv stil inom situationstecken, en låttext som handlar om dagens känslor. Det blir inte heller någon text efter tecknet - i slutet. För idag tänkte jag berätta att jag har träffat Caroline, jag har pratat med Caroline, jag kramat Caroline och jag har skrattat med Caroline för sista gången på 3 veckor.. Tre långa, otroligt långsamma veckor. Jag saknar henne, men vi ses när du kommer hem igen min ängel :)

Sen har jag varit med fredde, den vackraste som någonsin har vandrat på denna jord. Mitt livs kärlek, min stora dröm och mitt allt.. Jag är så kär så jag inte vet var jag ska ta vägen och jag är så lycklig så jag spricker, med honom. Min älskade, du har mitt hjärta

Äntligen, ska jag nog kolla klart på P.S i love you

Inga kommentarer: