måndag 16 mars 2009

Truly madly deeply

''Tell me that we belong together, dress it up with the trappings of love. I'll be your crying shoulder, I'll be love's suicide. I'll be better when i'm older, I'll be the greatest fan of your life''

Idag är det en helt vanlig måndag, furotom att jag kunde sova till klockan tio för jag har studiedag. wiwiwa! Idag ska jag till klippan med mamma, hon ska få massage och jag ska söka jobb (y) Wisch me good luck
Sen när jag kommer hem ska jag träffa simon och johan ett tag, gud så längesen det var sisst! V ska nog antaglien prata om det vi inte har pratat om sen skolan började. Men jag måste även få tillbaka mina smycken jag glömde hos fredde igår, så som grädden på moset får jag träffa honom också idag. miih, perfekt!

- Jag älskar dig, som ingen annan

Inga kommentarer: