måndag 16 mars 2009

ett liv utan mening

''You’re starting to see right through me. And I’m loving every minute of it. It’s like I’m born again''

Secondhand serenade, det går rätt in i hjärtat.
Klippan idag var helt okej, jobben är nu sökta. Danne och Simon gjorde mig sällskap och jag fick reda på att jag är en jävligt snygg milf. Bara för jag kom med min lillebror i barnvagnen tog en kille för givet att jag var mamma( i like to fuck) höhöhö. Tänk så fel det kan bli. Men vi skrattade lite åt det och sen var det inte mer med det. Väl hemma i perstorp släppte mamma av mig vid Simon, där jag även träffade johan! Mycket skratt och lite verkstad :) Pojkarna står mig närma hjärtat. Runt 6 tiden gick jag hem till mitt hjärta, inte så mycker runt det mer än att jag blev påmind om varför jag är så olyckligt kär i världens finaste person..

Just nu har jag suttit och nötat baso YY och läst hans blogg, lett lite åt hans söta barn och bara njötit. På onsdag ska jag spendera lite tid med Simon, alltid lika trevligt! Och på fredag ska jag röka vattenpipa, mitt i vintern. Men det är fan lia bra

- Om du bara kunde förså hur bra vi har det, så hade vi fått det perfekt. Jag är inte världens bästa, man vem är det? I mitt liv, är du underbar och jag hade inte kunnat tänka mig någonting utan dig. Som du sa, vi är en saga. Du är min sagoprins, ridandes på en bänkpress

Inga kommentarer: