tisdag 17 mars 2009

If i use to love you baby

''Du vet själv jag talar sanning och jag menar det du hör mig väl du krossade mitt härta, tog ut vingarna och flög iväg. Jag känner denna känslan redan sen den första dagen och du har så många frågor, jag försöker hitta svaren. Kanske är jag överbeskydande men det är inget nytt nej, hade jag inte gillat dig så hade jag inte brytt mig. Ett liv med dig min älskling skulle duga för mig''

Gosch, igår vid tio tiden blev jag så trött så jag var tvungen att gå och lägga mig. Väl uppe på rummet, klar för sängen kommer jag på - SVENSKAN! Så jag fick ju genast ringa millan och jo det var som jag fruktade, den skulle vara klar idag :o Så jag satt uppe till helv 12, sen kunde jag äntligen sova. Men inte fan gick det, utan jag var klar vaken, yippi. Så idag, lämnar vi in arbeter, bara jag och millan så han flyttar upp det till fredag morgon istället?! jag trodde jag skulle sprängas så förbannad jag blev.. Sen blev det engelska och efter det bussen hem :) ljuvligt som attans och nu ska jag ringa fredde

Nu har du Caroline, haft två dagars gympa och jag kan sätta hundra kronor på att du bara vill slå alla som är i din närhet just nu? Men stumpan, hang in there. Du är snart hemma igen, my love

- nu nu nu, äntligen nu YY

Inga kommentarer: