onsdag 18 mars 2009

ni väntar i himlen

''För det är alla känslor som lever upp på nätterna, som tar ditt hjärtan och ditt leende på läpparna. Den du brydde dig om, som spelade din vän. Som sedan hugger dig i ryggen, vi vet hur det känns''

Igår somnade jag när jag kom hem, förlåt mig Jennie det var inte meningen.. Men jag tar igen det ikväll istället! När jag väl käkat, ringde fredde och det bar ut i det sköna vädret för att hämta hans cykel, men det blev en ganska lång extrarunda. Men det var skönt. Somnade sen skönt is ängen, efter en dag med bara träning typ.
Imorse var den bästa morgonen jag någonsin haft, den var helt jävla underbar! Åh, så mysig. Men sen började alla dom tråkiga lektionerna igen, suck. Jag hade utvecklingssamtal för ett tag sen, det gick bra! Och nu sitter jag vid datan och har den såkallade lektionen datakunskap, men ingenting blir gjort. Inte en ända sitter och arbetar, haha! När jag kommer hem ska jag dyka direkt ner i kylskåpet, så hungrig jag är nu. Sen ska jag kolla båda avsnitten av The Hills sen ut en runda i byn.

- Att känna så som jag gör för dig, det är otroligt. I mitt liv ligger du närmast hjärtat, för du har gjort så otroligt bra. Jag nöjer mig med att bara se på dig om jag så inte skulle få mer. Jag är lycklig nu, tack vare dig. Jag står på toppen och tittar ner, med dig i min hand. Jag älskar dig, du har allt och lite till. Jag vill vara din, i alla dagar som är kvar Y

Inga kommentarer: