torsdag 19 mars 2009

du är en vacker person

''Du vet vad jag känner, ta mitt hjärta föralltid. Minnena med dig, dom kommer bli vår framtid. Du och jag, vill inte klara mig själv. Och som jag sa till dig, vill jag bara vara med dig''

Imorse var nog den jobbigaste bussresan på länge, men vad kan jag göra åt det nu? Väl i skolan, blev det skratt i kilon, en bra morgon. Köket idag var ju slappt, disken var min sysselsättning i princip hela dagen. Han precis med den gröna bussen efter skolan, fick springa lite men vi hann! Så idag fick jag ta tåget hem, det var ett tag sen faktiskt jag gjorde det. Kollade top model, och sen the hills :) Och snart väntar den efterlängtade duschen, men först ska jag snacka med Simon.

Syrran sover inte hemma inatt, ganska underligt eftersom det är skola imorgon. Trodde jag, men nej, hon är ledig. typiskt. Ikväll känns det som om jag kommer somna tidigt, är så jädra trött och huvudverken börjar krypa längst ryggen.

- Snart har jag sagt allt som går att säga, men jag kan säga det flera gånger om för att få dig att förstå. Du är så otroligt underbar så jag bubblar över. Jag går emot alla gränser jag själv har, men det spelar ingen roll nu, inte när jag har den jag vill va med år framöver. Eller har och har, jag hoppas det? Iaf snart. För mitt hjärta går isönder om jag måste tvingas gå vidare utan dig, åter igen.. Jag vill bara känna mig älskar och vara trygg hos dig

Inga kommentarer: