fredag 20 mars 2009

starkare än kärlek

''Jag kan inte ljuga för dig så jag måste vara ärlig. Första gången som vi träffades så satt vi helt tysta. Du hade på musik och frågade om jag ville lyssna. Så du sträckte fram din varma arm, jag tog den i min kalla hand. Och det fanns inget sammanhang i orden som jag babblade fram. Jag kommer ihåg det som om det var igår, det var då jag var som gladast''

Lika slappt som vanligt i köket idag, så jävla skönt. Men fy fan vad jag har skrattat idag, åh så kul vi har i kallköket, det är otroligt :) Jag är så nöjd med allt, verkligen hela min klass är toppen. Vi alla är ju så olika, men vad gör det. Sprang till bussen idag också, haha! Halva kläderna hade man inte ens på sig, för med bussen skulle jag! Så, det blev tåget idag också. Med ''typ modellen'' :) Så nu ska jag snart hoppa in i duschen, för sen ska jag träffa fredde.

Vädret idag är ju helt underbart, sommaren är ju snart här. ÄNTLIGEN! Mitt studiebidrag kom även in på kontot idag, så jag rusade in på h&m och impuls köppte en väska. Perfekt liten nu när det börjar bli varmt. Sålt lite kläder nu på Tradera, för 250 kr cirka. Ingen stor summa, men allt är ju inte sålt än. Sen kom mina pengar för armen idag, så nu plussas även pengarna på det kontot på! Ja, och snart ska jag spendera mina dyrbara timmar men min sagoprins. Har jag haft en underbar dag, eller vad?

Så ja Carro, nu har en vecka snart gått. Tänk vad fort det går nu :) Snart står du på dina ben här hemma i detta underbar väder och bara andas in sommaren. Jag älskar dig snäckan, always and forever Y

Inga kommentarer: