lördag 21 mars 2009

love is wicked

''First we get the talkin, then we get the touchin. If we get pass the phone games we'll be fuckin. I kiss like the french therefore my tongue in your ear. Do it like the dogs do it girl and pull on your hair. For me a different scenery just mean a different position. In the tub or on the sink I improvise now listen''

Vaknade ganska sent imorse, så det blev inte duschen och sånt förens vid 12 tiden. I två timmar satt och jag försökte förstå det nya msn, ehm? ^ Jag lyckades väl fatta poängen med själva innehållet, men fy fan vad klurigt. Men ruggit snyggt! Gjorde vid mig vid 2 tiden, sen vid tre kom fredde. Han stannade tills nu, cirka. Vet inte om vi ska ses mer eller inte, hm. Ikväll börjar iaf Robinson och jag ska äta tacos

Vädret höll ju inte i sig precis, suck. Mina skor kommer inte förens om en månad -.- så jävla trist! Åh, jag vill bara ha sommar, jarlan och polen. Så jag bara kan skrika över till Cornelia så hon bara kommer in till mig, anna cyklar ner från bälinge. Så vi kan ligga och slappa hela dagen för att sen dra på fest!
Så, sommar tack

Inga kommentarer: