söndag 22 mars 2009

jarls vers

''Tänker på den dagen då det blev du och jag, jag kan inte sluta tänka på hur bra det var. Du lämnade mig och jag hamnade i skiten, försöker komma ut men jag ramlar bara ner igen. Du har tagit ett nästa steg och hittat en ny''

Jo Jarlan, jag är nu beroende! Även om det är en så kort text, så fy fan vad bra den är! Fick tyvär inte med alla text där uppe, bara för mitt ljud cepar och stängs av ibland. Så för att få tillbaka det måste jag starta om datan -.-

Igår var det en ganska lugn och skön dag. Men kvällen bjöd på äventyr minsann! Robinson var ju liite irriterande att titta på, efter första dagen klagar hälften på att det är den värsta skiten dom varit med om. Men hallå? då kan jag tycka: Varför ställer man då upp i programet, det är ju inte precis så att dom missat alla dom andra säsongerna. Sen undrar jag varför en 60 årig tant ställer upp, t.o.m med jag förstog att hon skulle åka ut först av alla. Och hur man kan bli ''kär'' på tre dagar, är något jag heller inte försår.

Nog om det! Jag var uppe tidigt imorse, varför vet jag inte. Men det var väl för att jag måste hinna göra vid mig till kvart i två, haha! Jag vet, det är mer än två timmar dit. Men ska jag göra vid mig, behövs det god tid.. Men jag kanske får ta och sätta lite fart, eftersom jag ska möta Mandel kvart i två på stationen, kanske inte så lyckat att låta honom stå där och vänta (a)

Inga kommentarer: