måndag 23 mars 2009

have a heart

''Don't pretend I think you know I'm damn precious. And hell yeah, I'm the mother fucking princess. I can tell you like me too and you know I'm right. She's like so whatever, you could do so much better. I think we should get together now, and that's what everyone's talking about''

Igår blev det en mycket lugnare dag än jag trodde, faktiskt. Det var ganska skönt på ett vis, men ändå inte. Jag brukar få spel på tråkiga söndagar! Jag ska även skriva en text, till en rapplåt! Är jag grym, eller är jag grym? Tänk när låten spelas upp, då kan jag stolt säga; det är jag som skrevit texten, a a a (H) Även en vecka idag lina Y

Idag i skolan hände det ju inte för jävla möd! När jag kom hem ungicks jag ett tag med nelia, och även jarlan :) Gud vad längesen det var! Vi skrattade åt youtube filmer och åt citron''kex''. Jarlan tyckte bättre om ordet kakor. När jag väl var hemma satte jag mig för att läsa Sofis mode (YES!) sen höll jag på att somna till The Hills!! då är jag trött. Snart är klockan åtta, då ska jag krypa ner i soffan med min nya älskling; Ben and Jerry's Cookie Dought.

- Det var inte snyggt gjort, men vi älskar ju varandra. Sen får man väl säga, gjort är gjort. Du vet att jag alltid finns vid din sida, no matter what. Jag älskar dig

Inga kommentarer: