tisdag 24 mars 2009

I don't want to let go

''It's like I've been awakened. Every rule I had you breakin'. It's the risk that I'm takin'. I ain't never gonna shut you out. I got my angel now''

Ganska slapp dag i skolan. Hade bara matte, bad och sen uppsatts skrivning från klockan 12.30 - 15.30. Bader var typ, måttligt och uppsattsen gick super bra! Jag är så jädra nöjd med den. Vi fick olika överskrifter som vi skulle välja mellan, jag behövde inte tänka över vilken jag skulle ta; Nu eller aldrig. Eftersom vi skulle sitta där i tre timmar, fick man itne ha med några ''stöd anteckningar'' in. Utan allt skulle göras där. Men jag kunde börja skriva direkt, eftersom allt finns innuti mig. Jag avslutade dom åtta sidorna med ''Så det är nu eller aldrig, vår framtid börjar''

Väl hemma, satte jag mig ett tag vid datan sen somnade jag gott i soffan! Missade första avsnittet av The Hills, men som tur va såg jag det igår. Pigg och vaken var jag till det andra avsnittet, som tur var. Ikävll ska jag väl inte göra så mycket, kanske börja skriva på rapp texten, så den blir klar. Eller beställa en bikini

- Du måste tro på mig, för det kommer att ordna sig. Jag vill veta var jag har dig, vem dui är för mig idag. Jag vill känna att tillsammans blir vår styrka ultimat. Kan jag få allting och funka, jag ska inte be om mer. Ditt hjärta ska jag aldrig kasta iväg, för jag ska föralltid älska dig

Inga kommentarer: