onsdag 25 mars 2009

Take a bow

''You said I was the best. Giving love out to the rest. There was nothing I could say. But now its going good for me. You say you wanna be with me. And you're telling me that I am were it's at''

Skolan idag var ganska slapp, bild i morse. SEn håla i 1.5 timme. Sen svenska, lunch och data. Sen hem. På lunchen åkte jag och Millän ner och åt på grafitti, gud vad jag älskar dig snuttan! Du har verkligen en stor plats i mitt hjärta, det ska du veta (v)

Väl hemma var det bara till att byta skor, sätta på sig halsduk och vantar. Sen väntade en lång runda i skogen med Fredde. Han gick och skröt att han kunde hela skogen och att jag i princip sög! Men vem var det som lädde oss helt fel, jo han.. Då njöt jag lite, men bara lite. När vi väl var på rätt väg gick allt fort, och vi var ganska snabbt hemma. Mina skinkor var frusna till is men jag fick en lätt puss på kinden. Gosch, han är min egen mc. dreamy Y
GREY'S IKVÄLL!

1 kommentar:

emilia sa...

jag älskar dig också gumman. du betyder supermycket <3