torsdag 12 mars 2009

I just wanna show you, you are

I love you too much and it shows. All my emotions go out of control. Good for you bad for me and I can hardly see, from the tears that flow. Can't forget to breathe slow

Igår följde millan med mig hem, du är underbar vännen och jag hade verkligen superkul! Nästa gång blir det mitt andra stopp i livet i Höör tycker jag (a)

Idag var det köket igen, kallköket. KAKOR! eller ja, idag blev det glass, min älskade citron sorbet Y Väldigt slappt var det, vilket var skönt för min kropp är så seg nu för tiden.. Tidiga bussen hem och nu väntar 3 arbeten på mig. to good to be true
Lägga sig tidigt idag låter inte heller fel, för imorgon är det fredag fredag fredag! Vilket betyder bj, men jag vet inte om jag ska dit eftersom det sög förra gången. Men jag har just nu fått 170 av mamma, men det blir nog till att lägga dom pengarna på skor istället. Mycket nyttigare
Jag har även funderat på att ringa cilla, FÖR FAN CAROLINE VAD JAG SAKNAR DIG!! :( Kom nu hem, för jag klarar ingenting utan dig. Låt oss nu bli ett igen, jag går runder och hela tiden saknar en del av mig själv. Du borde vara här hos mig, föralltid och alltid

- Du bara kommer, hela tiden dyker du upp i mina tankar. Jag kan inte, jag vill inte. Det är du och jag älskar dig med hela mitt hjärta. För någon gång kommer du tillbaka, någon gång kommer du inse ditt misstag och som gjuten i betong står jag kvar. För jag vill inget annat än att vara med dig alla dagar i mitt liv

1 kommentar:

emilia sa...

Jag tycker också att ett stopp i Höör låter bra, dock bor jag inte inne i Höör. Utan längre utanför, där det inte finns någonting att göra - Haha! Men det hade varit skoj :) <3333