tisdag 10 mars 2009

stay the night

Baby goodbye, baby farwell. I don't wanna lie, cause we can sty together my friend. This is the end, the picture is drawn. You're not even on because you're gone

Jag kan ju börja med att berätta att igår var jag en snabb runda i hbg, med jennie och evelina snygg. Vi skulle köpa löshår, endast till jennie.. Och äta på macedonkan. Men det blve lite shopping iaf (a) Så jag köpte en ny kjol, som jag antagligen ska ha på bj om jag ska dit men det tror jag inte jag ska så den får jag väl ha vid något annat tillfälle. Snygg var den iaf

Idag var det bara temadag i skolan, så jag slutade redan middag. Skönt som tusan var det, eftersom jag avskyr tisdagarna i vanliga fall! Så väl hemma satte jag mig för att kolla bdb, men det funkade inte, så jag tog lillebror och gick och la mig i mammas och pappas säng. Så jag ska snart äta något känner jag, magen skriker efter mat! Sen ska jag skriva arbete och vänta på minidanne :) För han kommer till mig idag, ja det göör han, mihi YY

Inga kommentarer: