söndag 8 mars 2009

you better die young

I hate this part right here. And i just can't take these tears

Igår satte jag mig vid datan cirkus runt tio, och lämnade den klockan halv fyra (y) Så med en tom mage, trötta ögon och väldigt kissnödig gick jag och la mig och somnade runt fyra tiden. Imorse vaknade jag först vid åtta, tror det eller ej, men jag orkade inte stiga upp så jag somnade om och blev väckt halv elva - frukooooooost!! var det någon som skrek. Precis som om jag inte fick nog av datan igår, sitter jag här igen. Brist på liv, men jag orkar inte göra någonting så slö jag är i hela kroppen

Så jag ska väl snart ta och tutcha sängen och sova bort några timmar, eller så ska jag hitta på något och lägga mig tidigt ikväll. aja, jag får se hur det blir, jag ska iaf bort härifrån nu innan jag växer fast med stolen..

Inga kommentarer: