onsdag 11 februari 2009

vi kommer alltid att vara en

Just nu har jag datakunskap, inte precis det roligaste som finns.. Men med musiken i öronen och snacket runt om funkar det :) Idag när jag kommer hem blir det till att plugga och dricka varm choklad! Sen ska jag även knarka lite oth också, über great (Y)

På fredag är jag typ tvungen att baka STORA och goda kanelbullar till mamma, sen ska jag även baka mina knasiga blåa&gröna muffins :) Med Malin såklart, som kommer hit, iiih!
Den ganska meningslösa dagen ''alla<3dag'' (för dom som inte har någon pojkvän att dela den med) är inte riktigt planerad! Men belle och Hamilton, vad sägs?
Sen blir det baconlindad kycklingfilee med en underbart god sås i ugnen& pommes, hemma hos mig på lovet med mina underbart dunderbara flickvänner; Belle, Malin och Lisa

- Då har vi börjat om, sakta men säkert tar vi ett steg i taget för att få allting att fungera. För du vet att jag bara vill ha dig som min egen, känna din varma kropp mot mig alltid. Det är i dina armar jag är trygg, det är i ditt hjärta jag är säker

''Love is of all passions the strongest, for it attacks simultaneously the head, the heart and the senses''

Inga kommentarer: