torsdag 12 februari 2009

right here waiting for you

Idag skulle det igentligen vara dagen då jag gjorde mitt slutprov, det praktiska - men nej.. Så det blir imorgon efter det teoretiska. och jag har gett mig fan på att det ska bli ett jävla snyggt VG i betyget iaf :) Får jag inte det, är jag ganska besviken på mig själv..
Jag fick även reda på att jag för första gången i mitt liv, ska laga mat till en lokal full med gäster vecka 9, sen servera vecka 10

Imorgon efter skolan tar Malin och jag tåget hem till mig, för att baka och skratta hela kvällen, sen sover hon är :) Ska bli toppen kul, verkligen

- Nu har vi nog gått cirka 9 steg men mitt hjärta har gått en mil. Du är verkligen allt för mig och gud vad jag är kär Y

''I guess I'm just a riddle wrapped in a mystery inside a bitch''

Inga kommentarer: