tisdag 10 februari 2009

i'll be you greatest fan

Skolan idag var ganska onödig - kom till skolan kvart över 8, men åkte hem igen för vi började inte förens kvart i 12. Lite drygt, men då hann jag ju duscha eftersom jag inte hann det på morgonen! Så det var ju toppen :) Sen tog jag tåget och gick in till skolan med fredde :)

- Jag är så glad att vi snackar igen. Jag vet att det borde vara bättre om vi gick åt varsitt håll, men hur skulle det bli då? Eftersom det är tillsammans vi mår som bäst.. Du har allt, verkligen allt och jag vet att du&jag fixar det en dag snart, för det är så det ska va. Jag älskar dig, som jag alltid sagt

''Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience, and it's found a home with all the friends I've made. And if they think of me now and then.. If they don't forget me.. Our hearts will be one. My friends are my power!''

Inga kommentarer: