måndag 9 februari 2009

tell me, we belong together

Att vara hos Caroline igår var så skönt, att bara få pusta ut i några timmar. Att bara sitta och se på varandra är så otroligt skönt, du kommer snart hem vännen :) Jag finns alltid vid din sida

- Det blir inte bättre av att jag leker med mina tankar, du finns kvar som en jävla betong vägg och du försvinner inte ifrån min själ. Det är du, så mycket bara du för mig. Vem försöker jag lura, igentligen? Jag vet att vi inte haft det lätt, men vi måste se till att vi får det. Jag sa ju det, aldrig utan dig och nu är det bevisat, det är du. Alla säger att gå vidare vore bäst, men utsidan visar inte alltid hur insidan mår.. Fredrik Bohman - vi visar dom var skåpet ska stå!

''At this moment, there are 6 billion, 4 hundred,
71 million, 8 hundred, 18 thousand,
6 hundred, 71 people in the world.
Some are running scared..
some are coming home.
Some tell lies to make it through the day..
others are just now facing the truth.
Some are evil men at war with good
and some are good.. struggling with evil.
6 billion people in the world, 6 billion souls - and sometimes
all you need is one.''

1 kommentar:

emilia sa...

Jag tycker inte att du borde lyssna så mycket på vad alla andra har att säga. Det är inte vi runt omkring dig som ska tycka om Fredrik, det är Du själv. Och det finns ingenting som vi kan säga. Vi kan bara, som dina vänner, försöka hjälpa dig att välja rätt väg.. Men om du är villig att ge det en chans, så är det helt upp till dig själv - & honom såklart.

Dessutom, man kommer aldrig lära sig av sina misstag om man inte tillåter sig själv att göra några. Man måste ta chanser här i livet och göra val som inte alltid är lätta..

Tycker att du gör rätt, Amanda. & stå på dig. Finns här, glöm inte det :) <3