måndag 23 februari 2009

now i wanna do it all for you

- Jag mår bra, precis som jag borde göra. antar jag?
Det är klart det är svårt jag menar, vad ska jag göra, säga eller tycka när läget är som det är? Du bär på en stor del av mig, men du springer bort hela tiden. Jag kan inte lita på dig, när du gör så, om och om igen. Det måste få ett slut och din chans rinner sakta ut i sanden

JAHA(!!) Imorgon är jag ledig för jag ska till kstad, till sjuukan ;S Kolla hur läget står till med min arm, se vad som måste göras och inte göras. Det skrämmer mig lite, men det är även skönt att det blir av. 4 år sen nu, tror jag?
Det ska även handlas skor, hoppas hoppas hoppas dom har skorna jag vill ha och att dom är i min storlek. Annars vill jag just nu att alla människor ska logga in på msn som jag har något viktigt att berätta för och sen vill jag att mamma kommer hem med lillebror, gosch, jag kan ju inte sova om nätterna

nu ska jag söka sommarjobb, läsa sofis mode och kolla ot

Inga kommentarer: